31 Dec 2010

«Η Κάτια και η Αναστασία είναι τα δικά μου δώρα ζωής»

Ευγνώμων και ευτυχισμένος για όσα έχει στη ζωή του, εμφανίζεται σε μία από τις σπάνιες συνεντεύξεις του ο Σάκης Ρουβάς. Ο τραγουδιστής μεταξύ άλλων λέει για τα όσα συμβαίνουν στην προσωπική του ζωή: «Η οικογένειά μου είναι ό,τι πιο πολύτιμο για μένα. Αυτό το μαγικό στοιχείο που με ισορροπεί, με ηρεμεί, με γεμίζει όσο τίποτα. Η Κάτια και η Αναστασία είναι τα δικά μου δώρα ζωής. Και βέβαια θέλουμε να κάνουμε πολλά παιδιά, τα παιδιά είναι ευλογία».

Όσο για τη νέα επιχειρηματική του δραστηριότητα, τη συλλογή ρούχων, ο Σάκης Ρουβάς λέει: «Ειδικά σε αυτή την περιόδο, βρήκα πιο χρήσιμο να δημιουργήσω τη δική μου συλλογή. Ρούχα με την αισθητική μου, με πολύ καλή ποιότητα σε ιδιαίτερα προσιτές τιμές. Διαφωνώ με τη μόδα που είναι απαγορευτική για τον κόσμο. Χαίρομαι πάρα πολύ για την ανταπόκριση του κοινού στη Sakis Rouvas Collection και είμαι περήφανος που αποτελεί πλέον ένα αγαπημένο fashion brand.»

No comments:

Post a Comment