15 Nov 2010

Με τον Σάκη έχουμε πολύ καλές σχέσεις

Στην εκπομπή «10 με 1 Mαζί» μίλησε ο Γιώργος Θεοφάνους για τη σχέση μου με τους υπόλοιπους κριτές του «X-Factor», τα «ψώνια» της τηλεόρασης, τα νέα του επαγγελματικά εγχειρήματα, ενώ απάντησε και στα διάφορα σχόλια που γίνονται για εκείνον. Για το αν χρειάζεται το «ψώνιο» στην τηλεόραση: «Δεν θέλει και πολύ να ψωνιστείς στην τηλεόραση. Στις εποχές που ζούμε χωρίς δισκογραφία και χωρίς νέες μουσικές και πάλι καλά να λέμε που υπάρχει η τηλεόραση. Χρειάζεται το "ψώνιο" αρκεί όμως να μπορείς να το διαχειριστείς».

Για την «κόντρα» με την Κατερίνα Γκαγκάκη: «Στο τελευταίο live η Κατερίνα ήταν λάθος στην υπόθεση με την Κίρκη, γιατί εγώ προσπάθησα να στηρίξω τους συνεργάτες της ενώ εκείνη έκανε φάουλ και δεν απάντησε, τους άδειασε».

Για τη σχέση του με τον Νίκο Μουρατίδη: «Η σχέση μας με τον Νίκο είναι του ύψους και του βάθους. Το να λέει για έναν οικογενειάρχη ότι είναι φραγκοφονιάς, είναι χτύπημα κάτω από τη μέση. Εγώ τουλάχιστον έχω μέση! Ο Νίκος είναι πολύ καλός στη δουλειά του, έχει δουλέψει με πολύ κόσμο, έχει πολύ καλές γνώσεις ρεπερτορίου. Απλά έχει κολλήματα, θέλει οι τραγουδιστές του να έχουν κάποια συγκεκριμένα στοιχεία».

Για τον Σάκη Ρουβά: «Με τον Σάκη έχουμε πολύ καλές σχέσεις. Στο παιχνίδι έχει το ρόλο του παρουσιαστή και του φίλου των παιδιών, είναι ο μόνος που μπορεί να τους στηρίξει, αφού εμείς τους λέμε τα πάνδεινα».

Για τη σχέση του με τους κριτές του παιχνιδιού: «Με τους υπόλοιπους της κριτικής επιτροπής δεν έχουμε πολύ φιλικές σχέσεις. Ακόμα και στις οντισιόν που πάμε δεν συναντιόμαστε πάρα πολύ έξω από τα γυρίσματα. Ούτε πρωινό τρώμε μαζί, ούτε βόλτες κάνουμε. Στην Αθήνα μπορεί να πιούμε έναν καφέ με τον Λεβέντη, με τον οποίο μένουμε και κοντά. Με την Γκαγκάκη και τον Μουρατίδη δεν πίνουμε. Δεν θα είχε ενδιαφέρον όμως η κριτική επιτροπή αν δεν ήμασταν εμείς οι τέσσερις. Έχει ενδιαφέρον αυτό το πινγκ-πονγκ μεταξύ μας. Δεν θα μπορούσα να φανταστώ άλλον άνθρωπο στη θέση του Μουρατίδη». Για τη νέα ραδιοφωνική του εκπομπή: «Από σήμερα ξεκινάω μία εκπομπή ραδιοφωνική, η οποία θα μεταδίδεται σε διάφορες πόλεις της Ελλάδας. Αυτό το κάνω γιατί θέλω να έχω μία προσωπική επαφή με τους ακροατές ολόκληρης της Ελλάδας. Σκέφτομαι να το κάνω και για το εξωτερικό».

Για το σχόλιο που έκανε ο Νικηφόρος: «Ο Νικηφόρος σε μία συνέντευξη του είχε την εξής απορία: "Πώς γίνεται ένας άνθρωπος που βγάζει τόση κακία να γράφει τραγούδια με συναίσθημα;". Εγώ δεν πιστεύω πως ήμουν κακός απέναντί του, επειδή του είπα να πάει να δει το "X-Factor" από τον καναπέ του σπιτιού του. Απλά δεν είναι του γούστου μου. Δεν μου λέει τίποτα, έχω δει χιλιάδες Νικηφόρους. Το ότι έβγαλε ένα δίσκο δεν μου λέει κάτι, ο κόσμος έχει αφτιά».

Για τις εκπομπές μαγειρικής: «Ο κόσμος δεν έχει να φάει και γι’ αυτό βλέπει αυτές τις εκπομπές μαγειρικής. Εμένα μου αρέσουν πάρα πολύ οι φάτσες των τριών κριτών του "Master Chef". Δεν με αφορά η υπόλοιπη εκπομπή και γι’ αυτό δεν θέλω να τη σχολιάσω. Μου αρέσουν όμως αυτοί οι 3 κριτές».

No comments:

Post a Comment